woensdag 2 december 2009

Whoopsi Daisy

Day one: a song
Day two: a picture

Day three: a book/ebook/fanfic
Day four: a site

Day five: a youtube clip
Day six: a quote
Day seven: whatever tickles your fancy

Ik ben helaas een beetje aan het valsspelen. Ik ben gister amper thuis geweest, dus ben ik vergeten om een nieuwe blog te schrijven. Bij deze dus twee dagen in één.

Een boek
Ik lees vrijwel geen boeken. Heeft iemand een suggestie?

Een website
Voor school zijn we druk bezig met het maken van een website voor een evenement. Het liefst liet ik die site nu zien, maar helaas is het nog niet zover dat deze pagina's op het wereld wijde web te vinden zijn. Voor nu moeten jullie het doen met de website die ik vorig jaar gemaakt heb. Ik merk al wel weer dat je in een jaar veel leert en ik stoor me nu dan ook enorm aan bepaalde beginnersfoutjes. Maar... Gelukkig is niet iedereen een communicatieprofessional, dus hopelijk zien jullie het niet.
Check it out: http://webdesign.cheproject.nl/c1c/ella/index.html

2 opmerkingen: