woensdag 23 december 2009

Kerststemming

Deze week doe ik er alles aan om het ultieme kerstgevoel te creeëren. Al blijft de vraag natuurlijk wat dat is. Maar met alle kerstactiviteiten die ik deze week heb, kom ik in ieder geval in de stemming.

Zondag: Alle kerstkennis weer naar boven proberen te halen met de kerstquiz. Ik blijk zeer goed te zijn in het raden van kerstliedjes.
Maandag: Helaas ging deze dag het kerstsfeer proeven in Driebergen vanwege het weer niet door. Bij een klasgenoot van mij hebben ze met kerst het hele huis volstaan met kerstprullaria en we zouden dit met een aantal communicatiestudenten gaan bekijken.
Dinsdag: De kerstdinnershow van NSEde! Echt super toffe avond waarbij we hebben gegeten en ondertussen konden genieten van een 'spetterende' show. De avond werd geheel in winterse stijl afgesloten met om half 3 's nachts een sneeuwballengevecht bij de Sub.
Woensdag: Naar m'n papa luisteren tijdens de kerstzangdienst in Zalk.
Donderdag: Samen met Geja, Herman en Gertine 's middags naar The Young Messiah in Deventer, waar onder andere Tineke haar kunsten zal vertonen. En 's avonds naar de kerstnachtdienst in Zwolle met Hanneke en Maaike.

2 opmerkingen: