vrijdag 12 juni 2009

Aaah!

Het is druk in mijn hoofd.
Ik moet nog van alles doen, maar voer niks uit.
Een aantal uren terug zei ik nog tegen mijn huisgenoot: "Ik plan te veel op één dag." Dat is wat mijn laatste paar dagen kenmerkt. Maar het zijn over het algemeen wel allemaal leuke dingen. De hele week heb ik feestjes gevierd. Dinsdag van mijn oma, die nu 85 is! Woensdag Venetië II huisfeest (studentenhuis) en gisteravond 'The Big Chill' party van vier woeste NSEde mannen. Daarnaast nog lessen volgen, presenteren, portfolio maken, ijsjes verkopen voor NSEde, NSEde promoten op de Open Avond van de CHE en schoonmaken bij mijn nieuwe baantje. En vanavond ga ik mijn grote vriend Michael W. bezoeken en morgen weer.
Nu toch maar even mijn kamer opruimen, want Hanneke en Maaike komen logeren. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten